wtorek, 1 lipca 2014

დაბადების დღე !

Tak się złożyło, że 27 czerwca obchodziłam w Gruzji 25-te urodziny. Z samego rana obudziły mnie dźwięki gitary, dabadebis dre ! Śpiewały dzieci mojej host rodziny. To był dopiero początek. Potem moi koordynatorzy przygotowali dla mnie siurpryz o którym nie miałam bladego pojęcia. Pod pretekstem ważnego spotkania w szkole w Shemokmedi zabrali mnie nad chłodny górski potok i zorganizowali piknik niespodziankę . Wieczorem przy wspólnym stole tamada wygłaszał długie pochwalne toasty na moją cześć ;) Jak świętować to tylko w Gruzji. Ten naród potrafi to jak żaden inny, ich kultura jest poniekąd stworzona do celebrowania właśnie takich dni. 

Dziękuję wszystkim za życzenia. Cudownej rodzinie Sabashvili za tę piknik niespodziankę a mojej host rodzinie za wzruszającą suprę z utalentowanym tamadą. DIDI MADLOBA. დიდი მადლობა

W trakcie pikniku w centrum tort czekoladowy ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz